domingo, 12 de outubro de 2008

Testimonial about YIA (in greek), by Marios Nicolaou

Γεια χαρά,

Μέσα από την συμμετοχή μου στα προγράμματα Youth in Action έχω κατανοήσει την διαφορετικότητα μεταξύ των διαφόρων λαών αλλά ταυτόχρονα και τα πολλά κοινά που έχουμε. Κυριότερα εξ αυτών είναι η αγάπη μας για την μάθηση και την εξερεύνηση νέων στοιχείων από την ζωή και την κουλτούρα συνανθρώπων μας αλλά και η ίδια επαφή με ανθρώπους που προέρχονται από χώρες μακριά από την πατρίδα μας.
Όταν το 2005 ξεκίνησα για να συμμετέχω στο πρώτο πρόγραμμα στα πλαίσια Youth in Action , δεν μπορούσα να φανταστώ τι θα επακολουθούσε μέσα στα επόμενα χρόνια. Θα το παρομοίαζα με την αράχνη που φτιάχνει τον ιστό της σιγά σιγά. Δεν είναι υπερβολή να αναφέρω ότι μέσα από την συμμετοχή μου τόσο στο τελευταίο σεμινάριο στην Πολωνία με τίτλο "Join Our Game" όσο και από προηγούμενες συμμετοχές μου από το 2005, απέκτησα εμπειρίες και γνώσεις που με κανένα άλλο τρόπο δεν θα μπορούσα να έχω. Μου δόθηκε η ευκαιρία να εργαστώ μαζί με νέους από πολλές χώρες, προερχόμενους από διαφορετικές κουλτούρες, θρησκείες αλλά και τρόπο ζωής και σκέψης.
Μέσα από την επαφή αυτή κάθε νέος έχει μόνο να κερδίσει. Μπορεί να εκτιμήσει καλύτερα την πατρίδα του και αυτά που του προσφέρει αλλά την ίδια ώρα να μάθει άλλα τόσα από την ζωή και τον τρόπο σκέψης άλλων νέων. Τα βιώματα από τέτοια προγράμματα είναι μοναδικά.
Συστήνω και ενθαρρύνω ανεπιφύλακτα κάθε νέο να συμμετέχει με κάθε ευκαιρία σε προγράμματα που τους αφορούν. Η γνώση και η εμπειρία θα τους κάνουν πιο δυνατούς. Αυτό μπορεί να γίνει πράξη μέσα από την επαφή και την ενεργό ανάμειξη τους με οργανωμένα σύνολα καθώς και μέσα από την εθελοντική τους προσφορά.
Εύχομαι το καλύτερο στο καθένα σας.

Μάριος

Sem comentários: